بـــاز کــردن حســـاب آلـــرت پــی وریــفای شــده

با توجه به تغییرات آلرت پی در 2011  قیمت اکانت وریفای شده تغییر یافت.


نکته:


اکانت ها با حساب بانکی یا کارت اعتباری وریفای می شوند.


قیمت اول این اکانتها۲۰ هزار تومان بود ولی الان به خاطر تغیرات سیستم و تغیر روش verify کردن به 40 هزارتومان تغیر یافت .



روش verify کردن ۲۰ هزار تومانی به این صورت بود که فقط با شماره تلفن خارج از کشور و دریافت کد verify میشد.


ولی الان به جز شماره تلفن و دریافت کد باید از بانک یا vcc هم استفاد کرد که verify شود به خاطر این منظور قیمت به 40 هزارتومان تغیر یافت 

 وقتی شما ایمیل و پسوردش را برای من sms کردید من اونو make و verify میکنم و خدمات شما تحویل میدم .

چک کردید دیدید موردی نداره و وریفای هستش هر وقت پول رو به حساب من توی بانک صادرات ریختید من پین کدو سوال و جواب امنیتی رو به شما میدم.

قیمت  40$ (40 هزار تومان)


برای کسب اطلاعات بیشتر با آی دی یاهوی من یا موبایل من تماس بگیرید ممنون.


آی دی یاهو:c8eke@yahoo.com 

ایمیل:c8eke 

موبایل:09354750069
 


شماره حساب :

0326932002009

شماره کارت :

9630 1709 6911 6037


نظرات 6 + ارسال نظر
افزایش امار بازدید و کسب درامد پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://box.livebox.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و زیبایی داری بی تعارف میگم خیلی جای پیشرفت داره اگه ---
می خوای هر هفته برنده شارژ رایگان سیم کارت بشی!!!
می خوای آمار بازدیدکننده های وبلاگت زیاد بشه !!!
می خوای از جوایز ارزنده ماهیانه برخوردار بشی؟!!!
؟!!! چطوری!!!؟
خیلی راحته فقط با یک راه آسون و رایگان که چند دقیقه وقتتو نو می گیره !!!
پس اگه فکر پیشرفتی ادامه این مطلب و بخون
کافیه به آدرس http://box.livebox.ir
بری و عضو شی بهد از قسمت دریافت کد لینک باکس در سمت چپ بالای سیستم کد لینک باکس و بزاری قسمت پایین قالب وبلاگ خوبت و هر ماه به ازای تعداد نمایش لینک باکس تو وبلاگت هدیه بگیری جدا از اینکه آمار بازدید کننده های وبلاگت روز به روز بیشتر میشه بعضی از خصوصیات این لینک باکس و برات می نویسم
سیستم افزایش آمار هوشمند [کاملا رایگان]:
نمایش لینک شما در تعداد بسیار زیادی سایت و وبلاگ عضو
صد ها کاربر آنلاین
هزاران بازدید کننده روزانه
هزاران بازدید روزانه
بروز رسانی خودکار لینک شما [با هر بار بارگذاری سایت / وبلاگ شما لینک شما در اول لیست خواهد آمد.]
رتبه بندی لینک به صورت هوشمند (ستاره دار کردن)
افزایش چشم گیر آمار
حجم کم و بی تاثیر در سرعت بارگذاری
قالبهایی زیبا و متفاوت
مزیت بلاگفایی و میهن بلاگی!!! : این لینک باکس از معدود لینک باکس های سازگار با بلاگفا و میهن بلاگی است.
مثال: فرض کنید سایت شما روزانه تنها 100 بازدید دارد.بنابراین لینک شما 100 بار به اول لیست لینک باکس می آید.از طرفی متوسط آنلاین لینک باکس را 150 در نظر بگیریم.این یعنی
100*150 = 15000 بار لینک شما به 15000 بازدید کننده نمایش داده میشود!برای سایت ها با آمار بشتر این امار چند هزار برابر می شود.
http://box.livebox.ir
موفق باشید

محمد عباسی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ

با سلام

دلار آلرت پی می خوام چند می دی؟

09365499524 محمد عباسی

من ندارم

امجدیان شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام من یه حساب الرت پی میخام
اگه داری ایمیل و پسورد رو بفرست بعد من ۳۰ دلار میریزم تو حساب الرت پی شما
بعدش شما حساب منو وریفای کن
لطف عالی زیاد
۰۹۱۸۱۳۷۰۵۱۷

حامد استادهاشمی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام.
بنده یک اکانت AP دارم کهstarter است و می خواهم بصورت personal شود و مبلغ 50 دلار نیز به آن اضافه کنم.
می خواستم بدانم که اینکار شدنی است واگر هست به من ایمیل کن به همراه هزینه اش ویا با این شماره تماس بگیر.
باتشکر
09122392513

شهرام پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام من تمام مراحل ثبت نام در آلرت بی را میرم ولی در آخر هیچ لینکی به اسمیلم نمیفرسته باید چکار کنم اگر ممکنه کمکم کنید .خیلی ممنون

salam
az email gheyre motabar estefade mikoni

افزایش بازدید جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.vanda98.com

=====افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما =====
افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما توسط خودتان اما به روشی که ما ارائه میدهیم
روش ما بدین صورت میباشد
شما وارد سایت وندا ترافیک شده و عضو میشوید و 1000 اعتبار یا همان بازدید سایت بعنوان هدیه دریافت میکنید
سپس سایت خودتان را در سایت و در قسمت سایتهای من اضافه میکنید و سایت شما 1000 بار بازدید میشود
نکته اصلی اینجاست که بعد از پایان 1000 اعتبار شما فقط با کلیک بر روی گزینه کسب اعتبار هر 30 ثانیه یک اعتبار کسب میکنید
در ضمن شما میتوانید در سایت وندا ترافیک به تبادل بنر اتوماتیک نیز بپردازید فقط کافیست بنر خود را در سایت ثبت کنید تا به اندازه اعتباری که دارید بنر شما در سایتهای دیگر نمایش داده شود
دقت کنید که اعتبار بنر و بازدید سایت جداگانه محاسبه میشود

اگر وقت و حوصله کسب اعتبار را ندارید میتوانید اعتباری که نیاز دارید را به قیمت بسیار پایینی خریداری کنید قیمت هر یک بار بازدید سایت شما تقریبا یک ریال تکرار میکنم یک ریال میباشد
برای آشنایی بیشتر با نحوه کار حتما سری به سایت بزنید
بی صبرانه منتظر حضور شما در وندا ترافیک میباشیم


http://www.vanda98.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد